Без досвіду
Для посади необхідний рівень компетенцій:
мінімальний          середній       високий

Умови роботи адміністратора кол-центру:

Графік:

будні: 9-годинний, плаваючий, субота: через одну, 7-годинний, плаваючий, обід: одноразово або частинами 1 година. 

Оплата:

ставка: 6000 грн.

Офіс: м. Львів пл. Теодора, 10
Навчання: адаптаційне навчання, тренінги. Попередньо необхідний практичний досвід на посаді оператора

Необхідні якості адміністратора кол-центру:

якості працьовитість, організаційні здібності, комунікабельність
вимоги володіння персональним комп'ютером на рівні користувача
досвід не важливий

Вакансія може Вам підійти, якщо:

  • Це Ваша перша робота, але Ви добре  володієте ПК та маєте організаційні здібності
  • Ви бажаєте працювати у середньому темпі
  • Бажаєте мати вільну (вихідну) суботу
  • У Вас немає навиків професійного спілкування з людьми, але Ви намірені цьому навчитися

Вакансія може бути не для Вас, якщо:

  • Ви шукаєте зарплату без роботи 
  • Ви не готові розвиватися та навчатися
  • Ви думаєте, що Ви професіонал у всіх справах, але насправді це не так
  • Ви вважаєте, що станете професійним адміністратором за декілька днів.

Про роботу адміністратора кол-центру:

Робота офісна з організацією роботи в кол-центрі. Робота з базою даних, електронною поштою. Робота офісна, повністю комп'ютеризована. В обов'язки також входить організація роботи операторів.

Про стажування адміністратора:

Перші 6 днів триває більш інтенсивне навчання. Випробувальний період стажування триває здебільшого до одного місяця. За цей період кандидат проходить базову практику, навчання, знайомиться із структурою компанії, командою, специфікою роботи. Молодий спеціаліст проходить стажування за програмою "адаптації нових співробітників".

Телефонуйте:
  • +38 098 498 44 14
  • +38 096 350 40 96
  • +38 098 498 44 14
    +38 096 350 40 96
Заходьте:
  • Львів вул. Вітовського, 5
  • Львів пл.Теодора 10,
  • Львів вул. Вітовського 5,
    Львів вул. Зелена 53,
    Львів вул. Замарстинівська 10